ZASLÁNÍ KURÝREM NEBO OSOBNÍ ODBĚR?
Vyberte si způsob dodání podle Vašich preferencí a šetřete svůj čas.
ZASLÁNÍ ZBOŽÍ KURÝREM
Potřebujete objednávku poslat domů nebo do firmy? Zašleme Vám ji přes kurýrní společnost DPD. Zboží objednané do 12:00 se snažíme odeslat ještě tentýž den, aby Vám další den dorazilo.
Platba: online platební kartou, rychlým bankovním převodem při objednávce, nebo na dobírku při převzetí balíku.
Cena dopravy: 99 Kč s DPH
Doprava zdarma při objednávce nad 2 000 Kč.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
OSOBNÍ ODBĚR
Využijte pro doručení objednávky jedno z našich odběrových míst. Zásilku si můžete zdarma vyzvednout do dvou pracovních dnů na jednom z našich výdejních míst.
Platba: hotově nebo kartou při převzetí
Cena dopravy: zdarma
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
POSTUP PŘI PŘEVZETÍ/VRÁCENÍ NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ SILVINI ZDIBY
Zkoušení zboží - zboží nelze na výdejním místě zkoušet.
Výměna nebo vrácení zboží - výměna zboží na místě není možná.
V případě zájmu o výměnu zboží za jinou velikost je nutné vytvořit novou objednávku na e‑shopu www.silvini.cz – včetně platby (jinak nelze zboží expedovat).
Zboží lze na výdejním místě pouze vrátit.
Vyplňte doklad o vrácení zboží, který je přiložený k objednávce.
Objednávky za účelem „výměny“ zboží vyřídíme přednostně do 30 minut.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Potřebujete jinou velikost nebo barvu?
Stačí zboží nepoškozené, s cedulkou a v původním obalu poslat na adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
Do balíku přidejte fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží, který jste obdrželi spolu s objednávkou. Vyplňte číslo účtu, na který Vám zašleme peníze zpět.
Následně Vás porosíme vytvořit novou objednávku na vyhovující kus zboží. O průběhu vrácení zboží Vám dáme vědět emailem.
Výměny, vrácení a reklamace zboží s námi řešte výhradně na této adrese: reklamace@silvini.com
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nejste se zbožím spokojeni? Nepoškozené a nejpozději do 60 dnů od zakoupení jej pošlete na adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
Do balíku přidejte fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží, který jste obdrželi spolu s objednávkou. Peníze Vám obratem vrátíme. Nezapomeňte uvést číslo účtu, na který chcete peníze zaslat.
O přijetí zboží zpět k nám Vám dáme vědět e-mailem.
Výměny, vrácení a reklamace zboží s námi řešte výhradně na této adrese: reklamace@silvini.com
REKLAMACE ZBOŽÍ
Nejste s kvalitou zboží spokojeni? Potřebujete ho reklamovat? Pošlete nám ho zpět na adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
Do balíku přidejte fakturu a vyplněný formulář pro vrácení zboží, který jste obdrželi spolu s objednávkou. Nezapomeňte uvést číslo účtu, na který chcete peníze zaslat, v případě vrácení peněz.
O přijetí zboží zpět k nám Vám dáme vědět e-mailem.
Výměny, vrácení a reklamace zboží s námi řešte výhradně na této adrese: reklamace@silvini.com