Tento obchod používá soubory cookie a další technologie, abychom mohli zlepšit váš zážitek z našich stránek.

zavřít

Pokud odpověď na svoji otázku nenaleznete v textu níže, napište nám prosím přes kontaktní formulář, ozveme se Vám co nejdříve.

Postup při převzetí/vrácení na výdejním místě SILVINI - Zdiby

Zkoušení zboží - zboží nelze na výdejním místě zkoušet.

Výměna nebo vrácení zboží - výměna zboží na místě není možná.

V případě zájmu o výměnu zboží za jinou velikost je nutné vytvořit novou objednávku na e-shopu www.silvini.cz – včetně platby (jinak nelze zboží expedovat).

Zboží lze na výdejním místě pouze vrátit.

Vyplňte doklad o vrácení zboží, který je přiložený k objednávce.

Objednávky za účelem „výměny“ zboží vyřídíme přednostně do 30 minut.


Můžu u vás platit kartou?

Ano. Nákup lze zaplatit kartou online nebo při osobním odběru na všech prodejnách.


Můžu platit kartou na centrále ve Zdibech?

Bohužel, při vyzvednutí objednávky ve Zdibech je platba možná pouze online při dokončení objednávky.


Můžu si zboží vyzkoušet a hned koupit, nebo si ho musím objednat předem přes e-shop?

Naše oblečení si můžete vyzkoušet na všech prodejnách, kde máme odběrové místo.

Podívejte se, kde všude nás najdete.


Můžu si objednat i kousky, které nejsou skladem?

Bohužel. Každou kolekci vyrábíme v limitovaném počtu kusů a její výroba trvá několik měsíců. Z toho důvodu nelze jednotlivé kousky “přidělávat”.


Mám od vás dárkový voucher / slevový kupón. Jak jej uplatním?

Dárkový voucher i slevový kupón jednoduše uplatníte během nákupu v e-shopu – zadáte jej při dokončování objednávky v nákupním košíku.

Jeho hodnota se Vám odečte z celkové ceny objednávky. Dárkových voucherů můžete uplatnit více na jednu objednávku, slevový kupon pouze jeden na jednu objednávku. Vouchery i kupony uplatníte také v těch kamenných prodejnách, které jsou na jednotlivých voucherech/kuponech uvedeny.


Jsou dny, kdy je výdejní místo otevřeno déle než do 16:00? Nestihnu se k vám dostat.

Určitě, naše odběrová místa mají otevřena večer i v sobotu, podívejte se, kde si můžete objednávku vyzvednout.


Objednal jsem si zboží a nesedí mi velikost. Můžu jej vyměnit?

Ano, a to do 30 dnů od data nákupu. Postup pro výměnu zboží najdete na stránce DOPRAVA / VÝMĚNA / VRÁCENÍ.


Zboží se mi nelíbí. Můžu ho vrátit?

Ano, do dvou týdnů od data nákupu. Postup pro vrácení zboží najdete na stránce DOPRAVA / VÝMĚNA / VRÁCENÍ.


Sedí Vaše velikosti na běžné číslování?

Snažíme se, aby velikosti odpovídaly běžnému standardu, tzn. S=S, M=M…XL=XL.


Nevím, jakou velikost si vybrat. Poradíte mi?

Poradíme, a rádi. Budeme k tomu potřebovat informace o Vás a o konkrétních produktech, které Vás zajímají. Pošlete nám Vaši výšku a hmotnost, případně další specifikaci Vaší postavy a také napište, na co budete vybraný kousek nejvíce využívat. Př.: Mám 90 kg, 190 cm a chci dres na silničku. Jakou velikost mi doporučíte u dresu MJ1122? Napište nám prosím přes kontaktní formulář, ozveme se vám co nejdříve.


Můžete mi změřit rozměry vybraného dresu ve vel. M a L?

Zajímá mě délka od krku dolů, šířka a také délka rukávů. Ano, stačí nám dát vědět. Rozměry Vám rádi pošleme. Napište nám prosím přes kontaktní formulář, ozveme se Vám co nejdříve.


Máte i velikosti, které u jednotlivých kousků na e-shopu neuvádíte?

Bohužel. Všechny velikosti, které neuvádíme u produktů, již nejsou dostupné.


Potřebujeme udělat dresy a cyklokalhoty podle našeho návrhu. Můžeme se na Vás obrátit? A kolik to bude stát?

Ano, můžete. Počítejte ale s tím, že výroba bude trvat i několik měsíců, a takto upravit lze pouze vybrané kousky z našeho sortimentu (jejich seznam Vám zašleme na e-mail). Cena se odvíjí od vybraného modelu a počtu kusů, které si necháte vyrobit.

Registrace nového účtu

Máte již účet?
Přihlaste se nebo obnovte heslo